7.26.2009

by myself.

Mitä ihmettä, enkö tosiaankaa oo kirjottanu tänne melkein viikkoon ? Hui kauhistus :o outoa, koska olis kuitenkin ollu tällä viikolla paljon aikaa kirjotella, vaikka ei kyllä paljoo asiaa : D niin joo niin. Mulla on sitten nyt ne vihreät hiukset, tosin lähti ensimmäisessä shampoo pesussa hirveesti väriä pois : s kestää huonommin kun edellisellä kerralla jolloin värjäsin vihreeks.. mut joo tykkään näistä aika paljon.

Koulun alku senkun lähestyy, eikä mulla oo hajuakaan, että mikä päivä toi koulu mulla alkaa, sainko matkatukee ja miltä pysäkiltä pitää lähteä >_<

Että vihaan sunnuntaita, tosi masentava päivä ja äsken oli hirvee kirjotushimo, mut nyt sekin katos.. telkkarista ei tuu mitään, mitään ei huvita tehdä, huone on kamalassa kunnossa, kukaan ei jaksa olla mun seurana tai vastata mun viesteihin :s ei kiva juttu, mut kaippa tää tästä.. viimeistään huomenna, kun tulee salkkarit, jotka piristää aina. Tiistaita odotellessa, Serranot tulee taas : > viimesin jakso oli kyllä tosi tylsä.. mut jaksoin sentään kattoo sen, hihi.

Että mulla on tylsä elämä, en jaksa enää edes kirjottaa. Ihan häpeän lyhyt tuli tästä, moimoi.

2 kommenttia: